روزمره جات

امشب عروسی دعوتیم فک میکردم فقط منو آقاییم دعوتیم

که کل خاندان شوهر دعوتن خخخخ ایششش

کلاس قرآن اسم نوشتم از همونا که سطحهای بالاترش وارد تربیت معلم میشی 

خیلی وقت بود تصمیم داشتم شرکت کنم که خداروشکر شاخ غول شکسته شد و اسم نوشتم

دو روز در هفتس،از هفته آینده شرو میشه،فهلا تجوید مقدماتیم

اینجابوشهری داریم؟؟بانک صادرات استخدامی زده و شهربوشهر شرط بومی نداره

میخام بدونم آقاییم ثبت نام کنه ینی بایدبره اونجا امتحان بده؟؟

یا هر کی شهرخودش،اگه قبول شه واسه مصاحبه فقط باید بره اونجا؟؟

و اینکه دیروز یکی از دوستای گل وبلاگی رو دیدم،همشهری ایم

خییلی اتفاقی ،شاید بشناسینش،فرزانه جون که عروسیشم آخر هفتس

عکسشو تو پیج اینستاش دیده بودم ،دیگه رفتم  پیششو احوالپرسی ،ایشالا خوشبخت بشی دوستم

یه تل خوشگلم خریدم واسه امشب،طلاییه یه پروانه نازم گوشش داره

دیگه همینا فهلا دوستای قشنگم

کسی منو میشناسه :D

سلام امیدوارم تعطیلات خوب بوده باشه و عید خوش گذشته باشه

دیگه دارم از لیست دوستاتون خط میخورم نه

اصلا یه دلیل واسه ننوشتنم تنبلی تو کامنت گذاشتنه

که شما میاین پیشم و منه بی تلبیت میام اباشکی میخونمتون و کامنت نمیذارم

بعدم حس عذاب وجدان میگیرم و پژمرده میشم دیگه آپ نمیکنم 

دوس دارم بنویسم مثه قبل با همون دوستای سابقم که از اول اول منو میشناسن 

ولی نظراتو ببندم که ازین حس عذاب وجدانه راحت شم 

پست بعدی به روایت تصویره  کلی عکس دارم براتون