ماموریت :(

اولین ماموریت آقاییم اونم یک هفته

میگه خانم چی بردارم؟؟ منم چیزایی که فکر میکنم لازمش شه رو لیست کردم عکس گرفتم ازش فرستادم تلگرام

همچین خانم نمونه ای هستم بنده 

دلواپسشم هستم تازه 

این هفته تولد آقاییم بود قرار بود آخر هفته بیاد دیار خانمیش 

به امید خدا صحیحُ سلامت بره و برگرده 

مادرشوهر اینا شالی ها رو نشا کردن همشم میگن اینا برنجای عروسیه 

واقعا شالیکاری خیلی سخته این چند روزی که خونه مادرشوهر بودم میدیدم دیگه

از صبح زود تا غروب درگیرش بودن 

کالاهای بزرگ جهازمم هنوز نخریدم گذاشتم نزدیک عروسی 

+ مهربانو کجایی یه خبر از خودت بده دختر

++ واسه خانومچی هم دلم تنگ شده 

+++ نماز و روزه هاتونم قبول دوستای گلم

این ماهیای نازو ببینین قشنگن ؟؟ بعدا میخام واسه حموم یا دستشویی سفارششون بدم

ببشید دیه حجم عکسو کم نکردم 

نظرات 4 + ارسال نظر
fati یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:37 http://fatiandmoein.blogfa.com

انشالله ب سلامتی برنو برگردن...
حالا وقتی اومدن تولدو بگیرین...
قشنگن...

ایشالا:)
اره برنامه تولد واسه اخر هفته
اوهوم نازن:)

هانیه یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:32

سلام آجججی جان
به سلامتی انشالا سالم و سلامت برن و برگردن
تولدشونم پیشاپیش مبارک بااااشه برنامه ای نداری عایاا؟؟؟
شنل جون عروسی کی بیااایم ایشالا؟؟؟؟
این ماهی ها خیلی خوشگله من خوشم اومد حتما بخرررر

سلام گلم
ایشالا
فدات بشم مررررسی دوستم،منتظرم اخر هفته میاد کیک بگیرم دور هم باشیم
خودم دوس دارم 96/6/6 ولی مامانم میگه اوووو تا اونموقع رفتی خونه خودت خخخ
تا ببینیم کی خونمون ساخته میشه
اوهوم باید اینترنتی سفارش بدم

صاحبه یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 12:49

خدا پشت و پناه همسرت

مرسی گلم

خانوم خونه یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 03:47 http://ganje-man.mihanblog.com

ایشالله سالم بره و برگرده عزیزجان...
قربونت برم خانوم نمونه....
اخی چه ماهیای نانازی

مرسی گلم ایشالا
خدا نکنه عزیزم
اوهوم نازن :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.