سلام بچه ها :) خوبین ؟؟ خوشین ؟؟ خداروشکر

این چند وقت که نبودم خیلی درگیر بودم ولی با گوشی دنبالتون میکردم

اگه یادتون باشه قرار بود عروسی دوست شوهرک بریم

بماند که حین خوشگلاسیون آقایی جان همپای من بود دم آیینه و میپرسید این چیه اون چیه 

حاضر بودیم تا خاله مهربونُ شوهرش بیان دنبالمون که گفتم برم wc

رفتن همانا و دیدن مارمولک خان هم همانا ایششششششششش

منم شدییییید ینی هر چی بگم کمه از مارمولک وحشت دارممممم از بس جیغ زدم آقایی بدو اومد ببینه چیشده

اصلا بعدش از بس جیغ جیغ کرده بودم بیحال شدم میگفتم عروسی نمیام خودت برو

عروس هم خوشگل نشده بود خودم خوشگلترم بهله 

یه هفته ای هم نوشهر، خونه عمه جانم مهمونی بودیم خوب بود خوش گذشت

از خونه عمه که اومدیم مامانم مریض شد 

مامان که اصلا سابقه بیماری فشار نداشت و همیشه فشار پایین بود فشارش تا 16 رفته بود

خیییییلی نگرانش بودم خیلی  همش  یواشکی سر نمازم  گریه میکردم و براش دعا میکردم 

همش فک میکردم من طاقت ندارم واسه چی راه دور ازدواج کردم 

ایشالا همه مادر و پدرا صحیح و سلامت باشن واقعا هیچ نعمتی بهتر از سلامتی نیست

هفته قبل که مامان همینطور استراحت بود و کارای خونه با من

برعکس دستگاه فشارم خونه نداریم،روزی دو سه بار میرفتیم درمانگاه واسه کنترل فشار

دیگ دکتر قرص فشار دادش مصرف میکنه یکم بهتره مامانم خداروشکرخداروشکر 

چهـــــــآرشنبه سالگرد عقدمونه اولین سالگردمون 

وااااااای خدا یکسال گذشت چقد زود

و این روزا زمزمه های شوهرک که کی عروسی کنیم

ایشالا قضیه کار جور شه خسته شدم یکم دعامون کنین مهربونا

من از شغل آزاد بدم میاد وگرنه اقایی میتونه تو زمینه رشته دانشگاهیش فعالیت داشته باشه 

نمیدونم والا میگم یه چند وقت دیگه دنبال کار باشه اگه نشد بره سراغ شغل ازاد

تا ببینیم خدا چی میخاد توکل به خداش 

اینقد این روزا جسم و روحم با حدیث کسا عجین شده که مطمئنم حضرت فاطمه هر چی به صلاحمون باشه کمکمون میکنن

ختم چهل روزه حدیث کسام دیشب تموم شد ایشالا حاجتم براورده شه 

این یه دونه عکسم از خریدایی که از نمک آبرود داشتیم واسه خونه خودمون 


اون دو تا خرگوشا جای تخم مرغ هستن

آقای خروس نمکدون میباشن

اون یکی هم که روی درش گل داره واسه زعفرون گرفتم کوشولوئه

اون فانوس ایکیا

اون خرگوشه ام دستمال سفره

قوطی فلزیارو هم گرفتم واسه آرد،نبات ،چای کیسه ای

سیب زمینی هم که پوست کن هستش

عاشقشونمممم

من از خریدشون ذووووووق آقایی متعجب و همش کاربردشونو میپرسید


نظرات 14 + ارسال نظر
صاحبه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 02:16

وای خریدات نازن
مبارکه

قابلی نداره صاحبه جان
ممنونم

خانوم خونه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 05:39 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزممممممممممممممم
معلومه شما نازی از عروس هم نازتری...بلهههههههههه
ایشالله زودتر ازدواج میکنین و میرین خونه عشقتون...
وای نگو...مامان منم فشار داره...هر روز قرص فشار میخوره...
فشار خیلی بد ِ...خدا همه مادرا رو حفظ کنه و تنشون همیشه سالم باشه....
اولین سالگرد عقدتون مبارک عزیزدلم

سلام گلمممم
خخخ نه بابا شوخی کردم
به امید خدا برامون دعا کن اجی
مامانم همیشه فشارش 9نیم ده بودا یهو اینجوری شد میگن فشار عصبیه از بس الکی حرص میخوره
مرسی خانومی

خانوم خونه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 05:39 http://www.ganje-man.mihanblog.com

خریدای نازتم مبارکه عزیزدلم

مرسی عزیزدلم قابلی نداره

بانوی عاشق دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 13:27 http://just-for-wife.mihanblog.com/

چ عجب آپ کردی دختر
مبارکت باشه هم سالگرد هم خریدها
ان شالله مامانت هرچه زوتذمشکلشون برطرفبشه

ببشید :*
مرسی عزیزم
ایشالا

فری خانوم دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 14:35 http://656892.blogsky.com

سلام عزیزم
انشالله که بلا از مامانت دور باسه
خریدات مبارک

سلام گلم
مرسی فری جان ایشالا

زهرای سعید دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:13

عزیزم مبارک باشه خریدات . خدا سلامتی رو از هیچ پدر و مادری نگیره :( ایشالا همیشه تنشون سالم باشه
سالگردتون پیشاپیش مبارک خانومی
ایشالا سالهای سال خوشبخت باشین

مرسی زهراجونم...ایشالا :) واقعا این چند وقت مامان مریضه میفهمم بیماری پدرو مادر چقد سخت و نگران کنندس
قربونت برم من

خانوم کوچولو دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 19:44

مبارکه خریدات باشه عزیزم خیلی خوشگلن

مرسی گلم قابلی نداره

نگین سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 10:39 http://poniya.blogsky.com/

واقعا چقد زود یه سال شد-حیف که بلاگفا تو اون روزای پر از هیجانمون ادا در آورد و نشد بنویسی
---
مامان منم از پارسال فشار خون گرفته- دیگه باید همیشه قرص فشار رو بخورن انشالا همه ی مادر پدرآ تنشون سالم باشه
---
خریداتم مبارک باشه

خیلی زود گذشت :) اره خیلی دوس داشتم همون موقع که پر از هیجان بودم حسمو بهتون منتقل کنم که نشد
ایشالا
زنده باشی گلم

هانیه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 00:51 http://hanihmdd@blogfa.com

به به
من که دیگه انقد ناامید شده بودم فکر نمیکردم آپ کنیا زرررررنگ
اول از همه سالگرد یکی شدنتون مبااااارک دوست خوووبم ایشالا هزار سال باهم خندون و خوشبخت زندگی کنید
دختر جان چه خریدای قشنگی مخصوصا گلدون ایکیامبارکت باشه
حال مادرجان خوبه؟بهتر شدن انشاالله؟؟؟
الهی خدا کار همسریت رو روبه راه کنه
خدایا به جوونا نگاه ویژه بکن الهی آمین.
راستی ختم حدیث کسا چجوریه؟!

نه هانیه خانم خانما میام شمایی که اپ نمیکنی
مرسی گلممم زنده باشی دوستم
گلدون نیس که جای شمعه
بهتره ولی بدنش حال نداره :((
الهی امین
ختم چهل روزس میگن حاجت میده نیت میکنی و هر موقع از روز دوس داشته باشی میخونی

بانوی دی چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 00:58

وااای من عاشق جنسای ایکیا هستم:)) جنساشون خیلی عالین!!!
زیزم سالگردتوووووووون مباااارک. خوش و خرم باشین با همسر:*

اره قشنگن منم دوسشون دارم
مرسی بانوجان ایشالا ، همچنین شما

الناز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 16:35 http://bidadeeshgh.blogsky.com

وااااااو چقد جالبن والا تا نمیگفتی منم نمیفهمیدم اون کوشولوها چین. ولی از اون ظرف فلزیا بیرون دیدم خیلی خوشم اومده حتما میخرم. قیمتشون چنده؟ سه تاش باهمه؟
راستی مبارکتون باشه هم سالگرد عقدتون هم وسایلای خونه عشقتون.

خخخ تو عکس کوچیک افتادن حدس میزدم متوجه نشین چی هستن :)
سه تاش 23تومن عزیزم
مرسی النازی

fati پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 15:07 http://fatiandmoein.blogfa.com

مارمولک خیلی چندش اوره ولی منم ببینم جیغ میزنم...بابام همش میگه نخورتت خوبه..
واااای خدا بد نده،خدا مریضیو نصیب کسی نکنه...منم وقتی مامانم یا بابام مریض میشن خییییلی غصم میشه...همش گریه و زاری...
مامان منم فشارخونیه،همش فشارش یا بالاس یا پایین...ثابت نیست،براش دعاکنید...
خریداتم مبارکتون باشن...

اوفففف مارمولک نگو ایششش متنفرمممم ازش ...خیر نبینه
ایشالا که همیشه سلامت باشن اجی
مامان منم همینطوری شده :((( ایشالا مامانامون حالشون خوب شه :(
مرسی گلم

خآنوم چی یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 20:31 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

عزیزم سالگردتون با تاخیر مبارک:*
خریداتم مبارک بااشه... من دیگه از دست این خرده ریزا خلاص شدم:دی
ان شاءالله بلا و مریضی و ناراحتی صد سااال از مادرت دور بااشه... کار آقاییتم خییلی زود جور بشه و زودتر عروسی کنید:)
راستی خونتون چی شد؟

مرسی اجی جان :*
خداروشکر :) خرده ریزا هم هزینه بر هم زمان بر میباشندددد ایششش
ایشالا اجی واقعا ناراحت مامانمم همش تو ذهنم بدترین حالتو درنظر میگیرم :(((
تو وبت گفتم اجی:)

YaSaMiN دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 08:18 http://yasinmimin.blogfa.com

عزیزم وبت پُر از حسِ و من دوست دارم نوشته هاتو دنبال کنم
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیمو دوست جونی بشیم
منتظره خبرتم گُلم

ممنونم گلم
چشم میام پیشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.