سه شنبه قبلی رفتم دیار همسرجان که سالگرد عقدمون پیش هم باشیم

بین راه بودم که آقایی زنگ زد خاله و آبجی اینا میخوان برن خونه مادرشوهر آبجی که از کربلا اومده ما هم بریم؟؟

گفتم نه ولش کن  نریم که بعد دیدم شوهرِ خواهرشوهر زنگ زد که شما هم بیاین دور همیم آخر شب برمیگردیم

دیگه گفتم باشه و یه شهر جلوتر پیاده شدم که بیان دنبالم 

یه جاده فوق العاده پیچ پیچی از رفتنم پشیمون شدم خیلی هیجانی بود 

موقع اذون وضو گرفتیم رفتم مسجد محل، تولد حضرت ابوالفضل بود 

خواهرشوهرم نذر داشت کیک درس کرده بود به منم گفت اولین باره اومدی این مسجد نیت کن ایشالا برآورده میشه

که من قبل اینکه خواهرشوهر بگه نیت کرده بودم بهله ایشالا حاجتم برآورده شه یه چادرنماز میبرم مسجدشون

والا از بس نذر و نیت میکنم که دیروز گرفتم تو دفترچم یادداشت کردم بالاخره به گردن آدم میمونه دیگه

بعد شام حرکت کردیم وای چه رعد و برررقی میزد یه لحظه همه جا روشن میشد حالا تو اون جاده 

خولاصه که بخیر گذشت منکه چادرمو تا پایین رو صورتم کشیده بودم سرمم رو شونه شوهرک بود 

چهارشنبه ینی 22اُم هم غروب به اتفاق آقایی رفتیم بیرون  :) خیابون گردی :)

آقایی گفت شام بخوریم که قبول نکردم اصلا از وقتی مسمومیتهای غذایی برام پیش اومده انگیزه غذای بیرون ندارم ایششش

رفتیم خونه و کادوشو بهش دادم یه شلوار کتان براش گرفته بودم آقایی هم نقدی حساب کرد کادومو

آقایی جانمان سرماخورده بود چند روز قبلتر دیگه ترجیح دادیم بجای کیک خامه ای پرچرب کیک یزدی بگیریم

به همین سادگی به همین قشنگی سالگردمون پیش هم بودیم و چقدم چسبید و خوش گذشت ^_^

شنبه هم آقایی منو تا خونه رسوند و خودش رفت

مامان حالش بهتره خداروشکر ، قرصاشو مصرف میکنه ولی یکم بدنش بی حاله و دراز کشیدس

تموم کارای خونه با منه از صبح که میرم تو آشپزخونه تا 1نیم 2 همینطور سرپام

چهارنفر بیشتر نیستیما امااااا

داداش جان که بینهایت بدغذا تشریف دارن معضلی بسیوووور بزرگی ست

اینجوری میشه که دومدل غذا از طرفی هم واسه مامان کم نمک 

ایشالا که خدا به همه سلامتی بده

شوهری هم دنبال کارای خونس پروانه ساخت و اینا نمیدونم تا سال بعد موقع عروسیمون  آماده میشه یا نه 

این روزام زمزمه های مادرشوهر میاد که پاییز عروسی بگیریم منم گفتم نه تا کار آقایی درس نشه نه 

دعامون میکنین مگه نه 

نظرات 15 + ارسال نظر
خانوم خونه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 05:48 http://ganje-man.mihanblog.com/

سلام عزیزم...
کمر یهو گرفت و داغون شدم...الان خدا رو شکری بهترم عزیزم...
بازم سالگردتون رو تبریک میگم خانومی...
همین که با هم باشین کلی خوش میگذره....
خوب کردی غذای بیرون رو نخوردی....
خب عروسی رو بگیرین وقتی مادرشوهر میگه پاییز عزیزم...
کار هم بالاخره درست میشه

سلام همشهری جانم:-)
مرسی عزیزمممم:-*
درس میگی باهم بودن عااالی میگذره
کارشوهرک چی؟؟تکلیف خونه سازی هم مشخص شه اجی
امیدوارم

زهرای سعید سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 11:20

ایشالا حاجتت روا بشه
سالگرد ازدواجتون مبارک

توکل بر خدا
مرسی زهرا بانو

فاطمه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 11:40 http://www.b-a-r-o-n-i.mihanblog.com

سلام عزیزدلم ان شاالله مامانت روز به روز بهتر میشه
سالگردتون مبارک ان شاالله به تمام خواسته هات برسی گلم
اجی من هردکتری رفتم ی شر ور تحویلم داد و خوب نشدم ... :|

سلام مهربونم..
ایشالا..امیدوارم همه مریضا خیلی زود شفاپیدا کنن..
ممنونم اجی،توام به مراد دلت برسی
نتیجه میگیری نگران نباش

بانوی عاشق سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 15:19 http://just-for-wife.mihanblog.com/

ان شالله ب سلامتی و دل خوش بری خونه خودت و کارهمسرت درست بشه
سالگرد عقدتم مبارک گلم

ان شالله:-)
مرسی گلم

مونایی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 15:47

اجی خوجگلم دوباره سالگرد عقدتونو تبریک میگم انشالله سالهای سال کنار هم شادو خوشبخت باشین عزیزدل
انشالله کارای خونه ام انجام میشه و تو لباس سفید عروس میبینمت
تو قلب منی

مرسی عزیزمممم
قربون تو اجی خودم که همیشه همه لحظات کنارمی

نگین پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 10:19 http://poniya.blogsky.com/

جاده های شمال که خیلی خوبه
انشالا حاجت روا شی
---
کارای خونه رو تموم کن بعد- من انقد استرس داشتم که خونه اماده نشه- هنوزم کف کمد دیواریم خیسه و خشک نشده-برا خشک کردنش خیلی حرص کشیدیم- چون میخواستیم تا جهاز حتما خونه اماده شه

اوهوم خوبه ولی بعضیاش زیادی پیچ پیچیه:-D
توکلم به خداس اجی
اره مستاجری سخته،اول تکلیف خونه مشخص شه،

ظ¾ط§ظ¾غŒظˆظ† جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 20:42

ایشاالله کار اقایییتم جورمیشه میشی عروس خوشگل موشگل
عیدت مبارک عزیزم
سالگرد عقدتونم مبارک دوستم

مرسی گلم
ادرس؟؟

سُـرور یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 17:05 http://www.life-s2.blog.ir

سلام شنل قرمزی جان!
خوبی عزیزم؟

سلام سرور
خوبم تو بهتری؟؟

fati یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 21:35 http://fatiandmoein.blogfa.com

وای من عاااالشق رعدو برقم...هرچند زیاد ازینجور چیزا نمیبینم...
به به چ سالگرد عقد خوبی...انشالله سالگرد 120سالگی ازدواجتونو بگیرید...
منم همیشه نذرامو یادم میره...

فاطمه عاشق رعد و برقی خخخخ
مرسی عزیزمممم
من یادداشت کردم ک حتمنی انجام بدم سعی کن جایی بنویسی اگ فراموشت میشه

مریم.ا دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 23:27 http://alijenab92.blogfa.com

منم اومدم دیدنی پس بدم به موقع می خونم همه پستاتو

خوش اومدی مامان مریم:-)

نگین چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 14:34 http://poniya.blogsky.com/

خانومی قیمت سرویس خواب رو پرسیده بودی که 2500 بود اما چون اشنا بود من 2 خریدم
گازمم التون گازه و ازش راضیم- 1250 گرفتم اونم چون طرف اشنا بود چون مدل از اوناس که امپر دما داره و دمای داخل فر رو نشون میده- 1450 بود ک من 1250 گرفتم- گاز خریدنی حتما دقت کن که لعابی باشه که تمیز کردنش اسون باشه
باز اگه چیزی خواستی بپرس

تعریف گاز آلتونو زیاد شنیدم احتمالا منم التون بگیرم،مدلشم بهم بگی ممنون میشم
لعابی میترسم باز یه موقع لعابش کنده شه اخه جنسای الان اعتباری نیس،استیل بهتره
دستت درد نکنه نگین جان

خانمی پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 23:21 http://www.khanumi13.blogfa.com

سلام عزیزم سالگردتون مبارک ان شاءالله سالیان سال سلامت و شاد کنار هم زندگی کنید.
خوشحالم که فراموشم نکردی عزیزم

سلام خانمی
مرسی گلممم
معلومه که فراموش نمیکنم دوست خوبمو،ایشالا حال این روزات بهتر شه عزیزممم

خانوم کوچولو یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 23:02

سلام گلم با تاخیر سالگردتون مبارک ایشالا سالگرد صدسالگیتون

مرسی عزیز دلم

گل صحرایی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:18 http://www.ninigolo1393.blogfa.com

ان شالله خوشبخت باشید
خب نذر صلوات کن ک یادت بمونه

نذرامو یه جا یادداشت کردم دیگ یادم نمیره:)

نگین دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:53 http://poniya.blogsky.com/

مدلش z4 هست- استیل مدام کثیف میشه و پاک کردنش خیلی خیلی سخته-اما لعابی با یه دستمال راحت پاک میشه-
چرا لعابش کنده شه؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم نگین میگم شاید جنس لعابش خوب نباشه بعد چند وقت تیکه تیکه ازش کنده شه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.