تولد شوهرک :)

تولد آقاییم 24ام خرداد بود همون روز ماموریت بود تولدش موند واسه پنج شنبه 

آقایی اینا چهارشنبه غروب برگشتن از ماموریت و صبح پنجشنبه هم گندممون رو زدیم

دیگه تا حرکت کرد بعدظهر شده بود 

منم ظهر رفتم خونه دوستم تا باهم کیک تولد درس کنیم

میشد کیک رو آماده بگیرم ولی خیلی دوس داشتم مثه پارسال خودم درس کنم

بماند که چقد ماجرا داشتیم سر کیک خخخ

اول رو 170 درجه گذاشته بودیم که انگار زیاد بود تا در فرو باز کردیم دیدیم رویِ کیک داره برشته میشه 

ولی داخلش هنو مثه اول شلُ ولِ خخخخ

گذاشتیم رو 150 درجه نیم ساعت دیگه موند ، گفتیم الآنه که بسوزه

ولی تا از قالب دراوردیم برگردوندیمش خوب برشته نشده بود سفید بود  آهاش 

به دوست جانم گفتم بیا دوباره بذاریم تو فر،فقط گریل رو روشن کنیم که یه لحظه حواسمون پیِ صحبت رفت

خخخخ روش سوخت خداروشکر فقط کنجداش سوخته بود که جداش کردیم

خود مغز کیک سالم بود منم دیگه زودتر خدافظی کردم اومدم خونمون تا کیکُ به فنا نداده بودم

خلاصه رسیدم خونه و خودم قَشَن مَشَن کردم تا آقایی رسید

کیک رو هم استتار کامل کرده بودم بویی نبره

مامان از قبل نذر کرده بود آش درس کنه ،گفتیم خالمم بیاد هم تو آش کمک مامان باشه

همم تولد آقایی دور هم باشیم

منم سرگرم افطار درس کردنُ حرفیدن با خاله جان همسری هم غررر که چرا منو تنها میذاری همش

آخرم ترسیدم از اتاق بیاد بیرون مرحله خامه کشی رو ببینه خخخ به زور گفتم 

خسته ای خسته ای بگیر تا افطار استراحت کن بخواب 

بعد هم با خیال راحت با خالم کیک رو خامه زدیم 

دیگه بعد فیلم شبکه دو تولدبازیمون شرو شد

همسری گرم فوتبال و صحبت با باباجونم و شوهرخالم بود که یهو من با کیک ظاهر شدم

اون لحظه دیدنی شده بودددد لبخند،ذوق،تعجب همه تو صورتش مشخص بود

و من چه کیف کردم که نقشم خوب پیش رفته و تونستم غافلگیرش کنم

آرزو کرد،شمع فوت کرد،کیکُ برید،یه عالمه عکس گرفتیم و خندیدیم 

واقعا خوش گذشت حتی بیشتر از پارسال 

چقدررر آقایی ازم تشکر کرد میگفت فکر کردم چند روز از تولدم گذشته دیگه تولد خبری نیست

ای من به قربان شما برم آقای خونم 

خاله همسر واسه احیای 23ام مراسم داره قراره منم برم ولی دقیق نمیدونم کی

دوس دارم یکی از شبای احیا رو شهر خودمون باشم برم مصلی 

امیدوارم تو این شبها بهترین اتفاقا برامون رقم بخوره 

التماس دعا آجیای عزیزم

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:43 http://poniya.blogsky.com/

تولدشون مبارک باشه- انشالا که همیشه کنار هم خوب و خوش باشید
---
کیکتم که خوب شده

بانوی عاشق دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 22:41 http://just-for-wife.mihanblog.com/

آخی تولدشون مبارک
ان شالله صدوبیست سال کنارهم تولد بگیرینقابل شمارو نداره،اندکی دعای خیر طلب سعادت و خوشبختی،تقدیم به پاکتون

معصوم چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 08:50 http://formyhoney.blogfa.com

چطوری وب جدیدمه حتما بیا

خانوم خونه پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 16:28 http://ganje-man.mihanblog.com

عزیزمممممممممممممممم
تولد عشقت مبارک

سلام عزیزدلم
تولد اقاییت با تاخیر مبارک باشه.ایشالا تولد صدسالگیش رو باهم جشن بگیرین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.