از هفت اسفند تا هفدهم

سلام عزیزان دل

هفته ای که گذشت خیلی شلوغ بودم فقط با گوشی میومدم زودی پستاتونو میخوندم و از حال و احوالتون جویا میشدم

جمعه ای گذشته ( جمعه قبلی رو میگما ) خونه تکونی از اتاق من شروع شد

فرشارو هم جمع کردیم دادیم قالیشویی الهی خیر نبینن که خوب نشستن دوباره برگشت دادیم قراره دوباره بشورن

دقیقه نود رفتیم رای دادیم اخه همش درگیر اتاقم بودیم خخخخ

یکشنبه اینا بود که با مامان آشپزخونه رو شروع کردیم کاری بس طاقت فرسا بود در جریان هستین دیگه

تااااا اخرای شب طول کشید خسته و کوفته شدیم

یه روزم با مامان رفتم بازار که روسری و کفشموبگیرم که اصلااز کفشا خوشم نیومد فقط روسری گرفتم

صبح یه روز دیگم با خاله و مامانم رفتیم که پلوپز بگیرم با گوشکوب برقی

که آبمیوه گیری گرفتم باگوشکوب برقی ، سفید گرفتم برقیامو ^_^

اصلا من علاقه خاصی به گوشکوب برقی دارم اینقدذهنمو درگیر کرده بود که فک میکنم همه لوازم برقیامو گرفتم تا این حد

دو تا پارچه هم داشتم که بردم خیاطی دوستم برام سارافن بدوزه یکی یشمی یکیم آلبالویی رنگ

چهارشنبه بعدظهر هم آقایی با مادرشوهر ، خاله شوهر و شوهرخالش اومدن واسه عیدیام

خاله هام و زنداییم هم بودن خوش گذشت جای همگی خالی

بهدشم آقایی اجازمو گرفت منم همراشون اومدم دیار آقایی

یه شب با شوهری رفتیم کفش بگیرم که اینجا افتضاح تر از اونجا بود قرار شد برم یبار دیگه با دقت کفشارو ببینم

از همون شهر خودم بگیرم خخخخ

خواهرشوهرم که نزدیکه زایمانشه دست و پاش ورم کرده دوسه روزی بیمارستان بستری بود طفلکی

دیشبم سر یه سری بحثای خاله زنکی هی غررررر زدم به شوهرک و گوناهی همش گوش داد تا من تخلیه روحی روانی شم

والااااا هرازگاهی ازین غرررررها لازم میباشد بعله

حین غر زدن هم داشتیم میرفتیم درمانگاه که دکتر برام آزمایش چکاپ کلی بنویسه از تیرویید گرفته تا هورمونی و قند و چربی خخخخ

نمیدونم اینجا برم ازمایشگاه یا شهر خودم اخه اینجا حس غریبی میکنم

منم که ترسووووووو حالا شاید فردا برم آزمایش هق هق

جمعه شب با شوهری داشتیم اسم و فامیل بازی میکردیم خخخ چقد متقلب اخه این بشررررر

گفتیم با حرف "ب" شروع کنیم بعد نوبت به رنگ که رسید دیدم نوشته "بلو"

حالا چه قشنگ امتیازشم واسه خودش ثبت میکنه

یه عالمه عکس دارم براتون ولی با لپتاپ آقایی سختمه اخه ماوس لپتاپشو  خودم بردم خونمون خخخخ  ماوس من خراب شده بود

الان من اینقدددد سختمه فک میکنم انگشت ندارم اصلا

اهان یادم اومد خخخ دیشب داشتیم میرفتیم درمانگاه همون حین غررر زدنا خخخ چشمم افتاد به ویترین مغازه پلاسکو

موقع برگشت رفتیم دو تا زیرقابلمه ای طرح گل با دوتا اسکاچ طرح توت فرنگی گرفتم خخخخ تمرکزو دیدین

+امیدوارم مشکل ارزوجان جدی نباشه الهی امین

+ میام پیشتون بزودی نظراتم تایید میکنم

نظرات 12 + ارسال نظر
خانوم چی سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 00:00

اصلا شما هر وقت غیبت میزنه من میفهمم رفتی پیش آقاتون:))
مبارک بااشه خریدات عزیزم
منم خیلی حس خوبی به گوشکوب برقی دارم:دی
ما خودمون فرشارو شستیم. اخه آبجیم داد قالیشویی اما اصلا تمیز نشستن. مامان منم دستور فرمودن خودمون بشوریم! الانم هر تکونی به خودم میدم یه صدای شکستنی از استخونام میاد:|
من از الان عزای تمیز کردن اتاقم و گرفتم:((:((
جالبه، منم موس لب تاب همسری و گرفتم:)) لب تابش و خراب کردم پسش دادم اما موسش هنوز سالمه و دست من:))

عزییییزم
خونه ما اپارتمانیه نمیشه خودمون بشوریم مامان منم دوس داش خودش بشوره
خخخ عجب خانمایی هستیم ما دودره بازیم خخخخ

خانوم خونه سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:03 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی خانومی؟
پاشم اسگند دود کنم بالاخره شما اومدی...بابا زودتر بیا دیگه دلمون تنگ شد ...اصلا من مرده ای تمرکز توام...خریدات مبارک عزیزم...
واقعا اشپزخونه تمیز کردن واقعا سخته...کلی خسته میشیم...من که همش تهنایی تمیز کردم

سلام اجی،خوبم مرسی
وای وای خجالتم نده دیگ میدونم دیر به دیر میام
دیگ ماییم و تمرکزمون خخخ
عزییییزم خسته نباشی

هانیه چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 08:38 http://hanihmdd@blogfa.com

به به عزیز دله خواهر چه خوب که بلدی ازاین کارا بکنی من تا حالا چای هم دم نکردم چه برسه خونه تکونی کنمماشالا خیلی فعالم من خوش بحال آقاییم
عهه منم گوشکوب برقیم رو خریدم منم سفید خریدم مارک بوش تازه پلوپزم خریدم البته جز اینا چیزی نخریدم
عیدی آوردنت مبارکه والا هنوز عیدی منو نیاوردن هنوز به آقایی اجازه ندادم بیارن چون هنوز خونه تکونی نکردیممن مامانم از خودم تنبل تره منتظریم مریم خانوم بیاد تمیز کنهخوش بحال بابام
چرا عکس نزاشتی پسمن عکس میخوام دخترررر زود اقدام کن ببینما
واااااااالاااااااا

پاپیون چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 09:03

وای ترسیدم ارزو بهو رفتم وبش شوکه شدم
خدا زندگیشو براش حفظ کنه ایشالله

خداروشکر مشکلشون برطرف شد منم نگرانش شده بودم

fati چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 14:39 http://fatiandmoein.blogfa.com

اره بی شعورا سرشون دم عید شلوغه قالیا رو درست نمیشورن ...
بازم خداروشکر تموم شد...
عیدیاتم مبارک باشه...
خریداتم مبارکه...جهازت داره کم کم تکمیل میشه...
منم از ازمایش میترسم...

واسه ما که دوباره هم برگشت دادیم بازم خوب نشستن خدا ازشون نگذره
مرسی گلمممم
وای نه کلی مونده مگه تمومی داره
منممممم

الناز چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 18:01 http://bidadeeshgh.blogsky.com

خریدات مبارک باشه شنل قلمسی جونم. ایشالا ب خوشی ازشون استفاده کنی.
خداروشکر انگار مشکل آرزوجون حل شده

سلامت باشی الناز جان،ایشالا
خداروشکر اره خوندم وبشو

خانوم خونه پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 23:06 http://www.ganje-man.mihanblog.com

خانوم نت میاد ولی پیش من نمیاد

قربونت برم من
فقط پیش خانومچی رفتم خریداشو دیدم

معصوم شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 12:16

چه عجب شما ها اومدید و پست گذاشتید

ببخشید دیگه

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 20:22

سلام عزیز دلم عجبه اومدی شما.
خریدا وعیدیات مبارک عزیز دلم.
ایشالله آزمایشات هیچی نیست عزیزم .
خسته هم نباشی واسه خونه تکونی.

mahsa یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 20:23 http://mrspaeeez.blog sky.com

سلام عزیز دلم عجبه اومدی شما.
خریدا وعیدیات مبارک عزیز دلم.
ایشالله آزمایشات هیچی نیست عزیزم .
خسته هم نباشی واسه خونه تکونی.

سلام عزیزم
ببخشید دیر اومدم
خداروشکر نرمال بود همه چیز،فقط یخورده میکروب معدم بالا بود که دکتر رفتم قرص مصرف میکنم
زنده باشی گلم

مهربانو یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 22:19 http://www.7168.blogfa.com

هممممممین الان اومدم وبتو به نیت گفتن"عزیزم کجااایی دقیقا کجایی" باز کنم ک دیدم پست گذاشتی خدا بهت رحم کردااا
اقاااا چرا جنسا امسال همشون اینجورین!!!!!منم نتونستم خرید کنم حس کردم پولمو میریزم دور.مسئولینم ک رسیدگی نمیکنن
یه پیشنهاد: سرویس پلاسکوتو یا گلبهی بردار یا زررررررد خیلی خوبن

سلام عروس خانم گل من
مرسی که بیادم بودی مهربانو
اره واقعا یه طورای خیلی بدی بودن،منکه اصلا نتونستم کفش انتخاب کنم
تم اشپزخونم صورتی و سرخابیه...میخام سرخابی بردارم اجی

خآنوم چی پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 11:57

من میدونم بازم رفتی پیش آقاتون!

نه عزیزم خونه بودم فقط یه اتفاقی افتاد که حسابی حس و حال نوشتن رو ازم گرفت،بعدا میگم بهتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.